Cartierul ştrumfilor din Geneva

Geneva_Cartierul strumfilor_6

În ziua noastră dedicată Genevei ne-am propus să ajungem şi în cartierul ştrumfilor. Nu mai auzisem de el, dar întâmplarea a făcut să răsfoim un album despre obiectivele turistice geneveze cu o zi înainte. O locaţie foarte funny pentru un oraş business şi sofisticat. Şi pentru că rue Louis Favre nu este foarte departe de centru, zis şi făcut. Bine, a fost puţin cam greu să nimerim exact locaţia, dar surpriza a meritat căutarea.

Am ajuns în cartierul ştrumfilor, un centru rezidenţial unde fiecare clădire are propria arhitectură şi cromatică, iar modelele foarte simpatice am citit că ar fi inspirate din lucrările lui Gaudi. Trebuie să menţionez că aceste clădiri sunt locuite şi dacă sunteţi în căutarea unui apartament, poate vă găsiţi unul aici. Eu una am rămas cu gândul la ele.

Las imaginile să vă convingă:

Geneva_Cartierul strumfilor_1

Geneva_Cartierul strumfilor_2

Geneva_Cartierul strumfilor_5

Geneva_Cartierul strumfilor_4

Geneva_Cartierul strumfilor_3

 

Leave a Reply

