Festivalul scrumbiei la Galaţi

Imagine

Paştele îl petrecem de fiecare dată cu familia, însă de Florii nu mai fusesm la Galaţi de când am plecat la facultate. Anul ăsta am făcut însă o excepţie, ca să mergem la Festivalul scrumbiei organizat cu ocazia Floriilor. O ocazie numai bună pentru Luci să guste pentru prima dată scrumbie proaspătă şi pentru mine să-mi reamintesc de gustul ei delicios.

Imagine

Vremea a fost rece şi ploioasă, dar asta nu i-a împiedicat pe cei care au vrut să facă o plimbare în aer liber sau au fost îmbiaţi de mirosul de peşte la grătar care se simţea în tot oraşul, să vină la festival.

Fotografie0650

Pe lângă aroma ameţitoare de scrumbie, ne-a fost încântat şi văzul de câteva platouri cu preparate din peşte:

 

În plus, au întregit specificul de oraş de pe Dunăre standuri cu instrumente de pescuit, vaporaşe teleghidate şi prezentări ale instituţiilor de învăţământ de profil.

Imagine

Cel mai mult mi-au plăcut faleza înverzită şi Dunărea mea dragă.

Fotografie0636

Fotografie0625

Fotografie0651

 

Leave a Reply

