Honeymoon mediteranean

Honeymoon

După ce am stabilit data nunţii şi am închiriat localul, următorul cel mai important lucru mi s-a părut să începem organizarea lunii de miere. Şi pentru că Luci mi-a dat mână liberă să aleg eu destinaţia, o bună bucată de timp am visat cu ochii deschişi şi mi-am imaginat cum ar fi să mergem în mii şi mii de locuri. Aşteptam cu nerăbdare mai degrabă luna de miere decât nunta în sine :). Am stabilit însă câteva condiţii: să fie în Europa, să fie o săptămână, să fie imediat după nuntă, să avem şi mare, dar pe lângă plajă să facem şi excursii şi să avem ce vizita.

Primul meu gând a fost Parisul. Era un motiv bun să ne întoarcem în oraşul nostru, de data asta căsătoriţi. Dar nu aveam marea. Şi simţeam că aş fi vrut să ajungem totuşi într-un loc nou. Aşa că am renunţat la Paris.

A doua opţiune a fost Madeira. Şi atât de mult mi-a plăcut ideea insulei exotice pline de flori… Găsisem hotel, zbor din România spre Lisabona şi de acolo legătura spre Funchal (capitala Madeirei). Un singur inconvenient a compromis planul: zborurile Blue Air din Bucureşti spre Lisabona începeau abia în iunie, iar noi trebuia să plecăm în mai. Alte variante care nu erau low-cost nu ne-ar fi avantajat din punct de vedere financiar. Aşa că Madeira rămâne pe lista noastră de luni de miere viitoare.

A treia opţiune a fost cu noroc: Sudul Spaniei. Mai puţin promovată decât Costa Brava, Costa del Sol ne-a oferit şi soare, şi mare, şi excursii, şi relaxare, şi exotism, şi mâncare bună, şi şi … A fost o alegere minunată. După nebunia nunţii ne-am relaxat pe plajă şi am făcut prima baie în apele Mediteranei, am privit din Gibraltar spre teritoriile Africii, aflate la o aruncătură de băţ de noi şi am intrat în exotismul Spaniei maure colindând prin Alhambra. Sudul Spaniei este cu siguranţă o destinaţie ideală pentru luna de miere.

Alhambra-2       Alhambra-1

Alhambra-4       Gibraltar

                  Malaga-1        Alhambra-3

Dar pentru că e doar o săptămână şi nu o lună, timpul de miere a zburat prea repede. Aşa că în septembrie mi-am convinsul soţiorul că merităm şi o a doua lună de miere, tot aşa, cu mare şi multe excursii. Şi nici Grecia nu ne-a dezamăgit. Dar despre asta povestim cu altă ocazie.

Imagine

One thought on “Honeymoon mediteranean

Leave a Reply

