Impresii de călătorie: Catalonia

Ne-am întors duminică din vacanţa noastră de două săptămâni din Spania (Catalonia) şi am intrat rapid în ritmul zilnic obişnuit, iar acum mi se pare aşa îndepărtată… Întoarcerea la serviciu şi ultimele pregătiri pentru examenul de germană, pe care l-am dat astăzi, nu mi-au lăsat prea mult timp să mă gândesc la cum a fost şi nici pozele nu am reuşit încă să le văd pe toate.

A fost o vacanţă intensă, în care nu am avut vreme să ne plictisim, dar în care pentru prima dată într-un concediu am simţit dorul de casă. Am vizitat multe locuri, am străbătut la pas zeci de kilometri şi cred că pentru o perioadă mi-am ostoit dorul de a călători.

În mare cam ăsta a fost programul celor două săptămâni:

  • 5 zile Barcelona
  • 1 zi Sitges
  • 2 zile Tarragona
  • 3 zile Lleida
  • 1 zi Balaguer şi Pobla de Segur
  • 1 zi Zaragoza
  • 1 zi Barcelona (pentru că aveam avionul seara am revenit în ultima zi aici ca să bifăm şi ultimul obiectiv pe care nu reuşisem să îl vedem în prima săptămână)

Fiecărei locaţii îi voi dedica măcar un articol, pentru că sunt multe lucruri de spus. Ceea ce m-a impresionat şi mi-a rămas în minte:

  • geniul lui Gaudi, care oricât de mult este lăudat, nu are cum să te lase indiferent
  • experienţa trenului de mare viteză (am ajuns la Zaragoza cu un tren care gonea cu 300 km la oră)
  • Marea Mediterană extrem de furioasă şi agitată
  • colecţia de case, pieţe şi clădiri reprezentative pentru toate zonele Spaniei, adunate laolaltă la muzeul Poble Espanyol
  • cea mai mare sperietură pe care am tras-o într-un parc de distracţii (cu ocazia Festivalului melcilor din Lleida)

Acesta e doar un scurt preview a ceea ce va urma. Iar în încheiere: Viva Espagña!

Imagine

4 thoughts on “Impresii de călătorie: Catalonia

  1. Foarte interesant articolul. Felicitări! Cunosc locurile descrise, mi-au plăcut şi mie. Îţi recomand, pentru o viitoare vacanţă pe Costa Dorada,să citeşti, înainte de plecare, cartea Fantomele din Tarragona. O găseşti pe librăriascriitorilor.ro

Leave a Reply

