La Boqueria – piaţa cu bunătăţi din Barcelona

Imagine

Îmi plac pieţele de fructe şi legume, mai ales în sezonul cald când toate tarabele sunt inundate de culori şi de bunătăţi proaspete. În călătorii e o plăcere să le vizităm, pentru că găsim produse locale, unele chiar exotice, care ne încântă (cel puţin) vederea. Când ajungi însă în Barcelona nu trebuie să ratezi una dintre cele mai frumoase şi mai cunoscute pieţe din Europa: La Boqueria.

Noi nu doar că nu am ratat-o, dar nu ştiu cum am făcut de am venit de trei ori aici. Ba ştiu: mi-au plăcut atât de mult sucurile de fructe pe care le-am băut aici (preferatul meu a fost cel de mure şi cocos), că numai la ele m-am gândit în toate zilele cât am stat în Barcelona.

La Boqueria este extrem de aglomerată din cauza valurilor de turişti care se opresc la tot pasul să privească, să pozeze, să întrebe, să cumpere. Dar asta nu e o problemă, pentru că îţi dă şi ţie răgaz să faci acelaşi lucru.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Leave a Reply

