Vive la France!

Vive la France_1

Unul dintre cele mai faine lucruri care ni s-au întâmplat în călătorii a fost să sărbătorim Ziua Franţei în Franţa. Nu a fost nimic planificat, ci doar o coincidenţă fericită. Tot atunci am încheiat glorios vacanţa noastră în Annecy.

Cum am sărbătorit? Înainte de lăsarea serii am făcut un picnic în zona verde din apropierea Lacului Annecy, cu pizza şi vin, în aşteptarea focurilor de artificii, la fel ca mulţi alţi francezi simpatici, de toate vârstele. Mi-a plăcut atât de mult spiritul de sărbătoare care plutea în aer, nerăbdarea tuturor de a vedea spectacolul şi sentimentul că e într-adevăr o Sărbătoare Naţională.

În timpul artificiilor am rememorat vacanţa noastră frumoasă, m-am gândit la locurile minunate ale Franţei care ne aşteaptă să le descoperim şi la cât de norocoşi suntem pentru cele pe care le-am văzut deja. Şi recunosc că mi-am imaginat că o parte din artificii erau pentru noi, ca să ne luăm rămas bun aşa cum se cuvine de la Annecy, de la Franţa şi de la nişte oameni dragi. 🙂

Vive la France_4

Vive la France_3

Vive la France_2

Foto credit: Cristina B.

2 thoughts on “Vive la France!

Leave a Reply

