Cursuri de echitaţie la complexul Rodeo – Iaşi

Complex Rodeo_5

Am descoperit de curând în apropiere de Iaşi un loc unde cei pasionaţi de echitaţie pot face cursuri. Sau unde pot experimenta pentru prima dată călăritul (ca mine). E vorba de Complexul Rodeo din Tomeşti, un loc drăguţ şi liniştit, dar din păcate, cred că prea puţin cunoscut.

Noi am cumpărat vouchere pentru câte o şedinţă de călărie, altfel nu cred că am fi aflat de ei. Am vrut să văd cum e să călăreşti şi recunosc că am crezut că e mult mai uşor decât s-a dovedit.

Ce mi-a plăcut:

  • Experienţa în sine. M-am chinuit un pic să mă urc pe cal şi m-am speriat imediat cum a început să meargă. Aveam senzaţia că o să cad şi îmi era aşa de teamă, că am vrut să mă opresc după prima tură. Dar cumva am reuşit să mă liniştesc (probabil de frică să nu sperii şi calul 🙂 ), am încercat să respir mai lent, să mă gândesc că nu e atât de rău pe cât pare şi să mă bucur de plimbare. Şi am reuşit! Până la urmă a fost fain şi vreau să mai încerc, deşi aş rezista doar cu calul la pas. Sunt prea fricoasă pentru un trap.
  • Foarte tânăra instructoare, care a avut răbdare să ne plimbe pe toţi doritorii mai bine de două ore. Nu părea ea foarte încântată, dar mi-a plăcut mult când am început să vorbim şi am aflat că e campioană naţională la echitaţie şi are doar 15 ani.
  • Poţi veni aici chiar dacă nu vrei să călăreşti. E linişte, e frumos, poţi să îi priveşti pe cei care se antrenează sau fac cursuri mai complicate. În plus, complexul are şi un restaurant şi o pensiune, pentru cei care vor să rămână aici peste noapte.

Ce nu mi-a plăcut:

  • Deşi am făcut o programare pentru o anumită oră, la faţa locului am constatat că erau şi alţii programaţi tot atunci, aşa că a trebuit să aşteptăm cel puţin o oră.
  • Mâncarea servită la restaurantul din complex nu a fost grozavă şi nici variată.
  • Per total nu mi s-au părut foarte orientaţi către clienţi şi nici dornici să îi impresioneze.

În ciuda acestor neajunsuri, mie mi-a plăcut şi mă bucur că există astfel de locuri în apropiere de noi.

Vedere din parcarea complexului

Complex Rodeo_6

Ţarcul pentru cursuri şi antrenamente

Complex Rodeo_1

Grajdul cu flori la ferestre

Complex Rodeo_2

Caii din grajd luau şi ei o gură de aer

Complex Rodeo_3

Complex Rodeo_4

 

Leave a Reply

