Bucharest Christmas Market

Bucharest Christmas Market_2

În weekendul prelungit de 1 decembrie am fost la Bucureşti în vizită la rude pe care nu le mai văzusem de mult timp. Din fericire, minivacanţa s-a potrivit cu deschiderea Pieţei de Crăciun din capitală şi nu am vrut s-o ratăm.

Înainte am mers la târgul organizat de Sfântul Andrei de la Muzeul Ţăranului Român, cu produse alimentare şi artizanale. Am dat rapid o tură printre standuri, pentru că era rece şi aveam şi un nepoţel înfrigurat cu noi. Mă aşteptam ca oferta să fie mai bogată în ceea ce priveşte produsele din peşte, pentru că rămăsesem cu impresia că ăsta era de fapt scopul târgului de Sfântul Andrei, când e dezlegare la peşte. În schimb doar într-un loc se vindeau peşti pregătiţi la grătar, iar de la câteva standuri puteai cumpăra şi icre. Nimic spectaculos, aşa că nu am zăbovit prea mult.

Piata de Sfantul Andrei_4

Piata de Sfantul Andrei_1

Piata de Sfantul Andrei_3

Piata de Sfantul Andrei_2

Piata de Sfantul Andrei_5

Mai pe seară am ajuns şi la Piaţa de Crăciun. Cum era a doua zi de la inaugurare, mii de oameni veniseră să vadă minunea. Pe scenă un ansamblu folcloric dansa pe muzică populară. În public, o înghesuială de nedescris. Am încercat să facem un tur al pieţei, însă era foarte greu să înaintezi sau să arunci o privire la căsuţele cu chestii de vânzare de pe margine. Văzusem pe cineva cu porumb fiert şi mi-aş fi luat şi eu unul, dar când am văzut la ce şir imens şi dezorganizat trebuia să aştept, am renunţat. Zilele trecute am văzut pe Facebook imagini şi e mult mai ok acum. Ghinionul nostru 🙂 .

Bucharest Christmas Market_4

Bucharest Christmas Market_3

Bucharest Christmas Market_1

Ce mi-a plăcut foarte mult de data aceasta la Bucureşti a fost o locaţie cu tematica mea preferată – călătoriile. Am băut o cafea şi am fost plăcut impresionată de cum e amenajat şi decorat acest spaţiu – toate detaliile amintesc de călătorii, de la pereţii pictaţi cu obiective turistice faimoase, până la baloanele cu aer suspendate în tavan şi cărţile de călătorii pe care le poţi răsfoi cât stai aici. Un big like pentru Journey Pub. Mai venim aici. 🙂

Journey Pub Bucuresti_3

Journey Pub Bucuresti_2

Journey Pub Bucuresti_1

Leave a Reply

