Picnic la Assisi

Assisi_Rocca Maggiore_8

Deşi nu trecuse mult de când ne delectasem cu câte o felie de pizza în Assisi, urcând spre Rocca Maggiore am găsit un loc numai bun de făcut un picnic. Aveam la noi câte ceva de mâncare, aşa că fără nicio păturică sau altele necesare, am improvizat un picnic direct pe iarbă.

Assisi_Rocca Maggiore_4

Sus pe deal ne aştepta cetatea, iar în vale se vedeau măslini şi copaci înfloriţi. Între ele eram noi pe iarba crudă de început de primăvară, cu nişte chestii bune de mâncat, bucurându-ne de soare şi gândindu-ne ce frumoasă este viaţa. 🙂

Assisi_Rocca Maggiore_5

Assisi_Rocca Maggiore_6

Assisi_Rocca Maggiore_9

Assisi_Rocca Maggiore_7

Am mâncat, ne-am pozat, am râs, am mai tras un pic de timp pentru că pauzele de drum sunt preferatele mele şi am urcat către Rocca Maggiore. Întreaga poveste a zilei la Assissi e aici.

Assisi_Rocca Maggiore_3

Assisi_Rocca Maggiore_1

Assisi_Rocca Maggiore_2

2 thoughts on “Picnic la Assisi

  1. Nici nu stii de cate ori am regretul ca nu am luat ceva de mancare pentru un picnic improvizat! Iar in Italia si Franta gasesti atatea astfel de locuri! Daca ma intrebi pe mine, as spune ca va lipseste totusi ceva – vinul unde este?

    • Intr-adevar, buna observatie! Nici nu ne-am dat seama. 🙂 Dar coincidenta face ca exact in aceeasi zi, ajunsi seara in Perugia, am cumparat o sticla de vin de la un targ de produse locale. Asa ca am baut vinul mai tarziu. 🙂

Leave a Reply

