Corbu Plaja Golf

Corbu_Golf_2

Acest articol face parte din seria Litoralul altfel.

***

Când căutam un loc de cazare pentru cele câteva zile la mare, aveam în minte o imagine destul de exactă a ceea ce voiam. Aşa că după research pe Google şi citit impresii pe forumuri (e prima dată când am alocat aşa mult timp unei cazări), am găsit într-un final Complexul Plaja Golf, care m-a cucerit de la primele imagini.

Complexul e chiar pe plaja Corbu, care face parte din rezervaţia Deltei Dunării şi este format din patru clădiri, fiecare cu propriul nume. Noi ne-am cazat într-o cameră din Casa Pescărească.

Corbu_Golf_3

Plusuri:

  • Complexul e amenajat cu gust şi toate cele patru clădiri păstrează aceeaşi linie de design, chiar dacă “Conacul” (clădirea principală) este mult mai sofisticat decât camerele din “Casa pescărească”.
  • Doamna care administrează complexul e foarte amabilă şi, deşi am ajuns cu o oră mai devreme de ora la care începe ziua de cazare, am primit pe loc camera.
  • Parcarea se face în curte, în locul special amenajat şi este inclusă în preţul camerei.
  • Camera în care am stat e foarte răcoroasă, ceea ce în zilele foarte toride e un mare plus.
  • Într-una dintre nopţile petrecute acolo (când nu adia vântul care să agite stufărişul din faţa ferestrei noastre 🙂 ) am auzit valurile mării din cameră, în restul timpului doar stufărişul.

Corbu_Golf  Corbu_Golf_1

Minusuri:

  • Apa la duş avea o presiune foarte mică şi se încălzea după ce aşteptai câteva minute, ori când faci două sesiuni de plajă pe zi şi tot atâtea duşuri devine un pic frustrant.
  • Deşi pe site este specificat că există o menajeră care se ocupă de întreţinerea camerelor, pe durata şederii noastre (3 nopţi) prosoapele nu s-au schimbat şi nici gunoiul nu a fost luat din cameră.

Corbu_Golf_4

De ce să ţii cont:

  • Fă-ţi rezervare cu cât mai mult timp înainte, aşa te asiguri că vei găsi o cameră disponibilă, dar vei şi putea alege “casa” în care să te cazezi.
  • Preţurile sunt exprimate în euro, iar la cazare se calculează preţul la cursul valutar din ziua respectivă, la care se adaugă TVA-ul de 9%. Noi nu am fost atenţi la acest detaliu (deşi este menţionat pe site), aşa că ne-am trezit cu un preţ mai mare decât cel pe care îl calculasem. Nici doamna căreia i-am achitat nu a zis nimic, ne-a lămurit doar atunci când ne-am întors să o întrebăm de unde vine diferenţa.
  • Drumul de acces nu e foarte facil, după o porţiune asfaltată, pe care încape o singură maşină (din loc în loc sunt refugii care uşurează traficul), urmează câţiva kilometri de drum pietruit.
  • Complexul e izolat, cel mai apropiat magazin e în localitatea Corbu, iar în zonă singura posibilitate de a lua masa e o cherhana (noi nu am încercat-o).

Corbu_Golf_5

Aş reveni la Complexul Plaja Golf oricând. Mi se pare un loc ideal pentru deconectare , unde ai parte de linişte şi de contactul permanent cu marea.

Corbu_Golf_6

One thought on “Corbu Plaja Golf

Leave a Reply

