Delicii secuieşti la Jazz Bistro

Jazz Bistro_7

În drumul spre casă de la Braşov ne-am oprit în Targu Secuiesc pentru prânz. Am parcat în centru şi am făcut un tur în ideea de a găsi un local. Am găsit în schimb biroul de informare turistică, unde se făceau ultimele pregătiri pentru deschidere. Am primit două recomandări: Restaurantul secuiesc, pentru mâncare traditională şi un bistro.Cum tradiţional mai încercasem în Braşov, am vrut să vedem ce înseamnă un bistro secuiesc. 🙂

Jazz Bistro_6

De cum am văzut meniul, ne-am dat seama că am făcut o alegere nemaipomenită. Problema era acum că nu ştiam ce să alegem din atatea bunătăţi. Cu câte două feluri diferite fiecare plus desert am acoperit o mică parte din oferta promiţătoare.

Jazz Bistro_1

Am început cu o supă cremă de mazăre cu spumă Roquefort şi şuncă prăjită (eu) şi supă de gulaş (el). La jumătate am făcut schimb. Delicioase amândouă, cu pâine proaspătă de cartofi.

Jazz Bistro_2

Am continuat cu ceafă de porc confiată cu paste cu varză călită şi prune uscate în vin roşu şi costiţă de porc pregătită în cuptor, cu ragout de legume şi linte. Ambele feluri cu porc, dacă tot am făcut un dezmăţ culinar, măcar să fie complet. Ca să nu ma spun de porţiile mari, ca să îţi pară rău că nu poţi mânca tot din farfurie. 🙂

Jazz Bistro_3

Jazz Bistro_4

Dar cum pentru desert mereu se mai găseşte loc, am încheiat cu tort de brânză, lămâie şi smochine. De-li-cios. L-am însoţit cu cafea, ca să nu ne ia somnul la volan, respectiv în dreapta şi ne-am continuat drumul, hotărâţi să mai venim aici.

Jazz Bistro_5

 

2 thoughts on “Delicii secuieşti la Jazz Bistro

    • Cu mare drag! Mancarea buna va fi mereu apreciata, cu atat mai mult cu cat da un gust si mai bun calatoriilor! 🙂

Leave a Reply

