Magia baloanelor

Magia baloanelor_5

Încă din iarnă, de când am aflat de eveniment, am aşteptat nerăbdători festivalul baloanelor cu aer cald, primul de acest gen din Iaşi. Ce-i drept, aveam în minte imaginea atât de populară a baloanelor din Cappadocia care umplu tot văzduhul. Cele două nu sunt comparabile, dar am avut ocazia să vedem pentru prima dată pregătirea, lansarea şi zborul baloanelor.

M-am bucurat să văd cât de multe persoane au fost interesate de eveniment şi că vremea capricioasă, din cauza căreia s-au anulat nişte zboruri, nu i-a împiedicat să vină şi să îi ia şi pe cei mici, care s-au bucurat, probabil, cel mai mult.

Nu mi-a plăcut însă deloc aspectul de bâlci pe care l-a avut locul amenajat, cu fumul înnebunitor de la grătarele de mici.

Am mers în a doua zi din cele trei şi am avut noroc de vreme relativ bună. Deşi cu întârziere, toate baloanele au putut fi lansate. Timpul de aşteptare nici nu l-am simţit, fiind un prilej de a sta la poveşti cu prietenii.

Să sperăm că Magia Baloanelor va deveni o tradiţie şi că de la an la an vom vedea mai multe baloane, doritori sunt cu siguranţă.

PS: Lansarea baloanelor o puteţi vedea aici.

Magia baloanelor_3

Magia baloanelor_2

Magia baloanelor_4

Leave a Reply

