Constanţa free city tour

Constanta9

Acest articol face parte din seria Litoralul altfel.

***

Dacă ajungi la mare, vrei să faci şi altceva decât plajă şi îţi place să vizitezi oraşe, e musai să mergi într-un free city tour al Constanţei.

Pentru noi, prima experienţă de acest gen a fost anul trecut, la Constanţa, iar de atunci în toate călătoriile care au urmat ne-am interesat dinainte de această variantă de a vizita oraşele. Şi am aplicat-o la Copenhaga, Braşov şi Hamburg.

În Constanţa, Diana este ghidul şi face o treabă excelentă, din proprie iniţiativă. E pasionantă de călătorii, iubeşte Constanţa şi îi place să îi ajute pe cei curioşi să o descopere, deopotrivă români şi străini.

Despre Constanţa îmi rămăseseră în minte imagini vagi cu delfinariul, acvariul şi cazinoul. Acum am descoperit un cu totul alt oraş, plin de istorie, de poveşti despre toleranţa religioasă şi de proiecte şi iniţiative care se dezvoltă pentru a pune oraşul mai mult în valoare.

Pe Diana o găsiţi aici. Enjoy! 🙂

***

Locul de întâlnire cu Diana, inspirat ales pentru începutul turului şi al poveştilor despre Constanţa

Constanta

Muzeul de artă populară, l-am vizitat înainte de tur, merită pentru colecţia de costume populare din aproape toate zonele ţării

Constanta1

Terasele din centrul vechi, destul de pustii după-amiaza, dar aglomerate când ne-am întors două ore mai târziu

Constanta2

Constanta3

Piaţa Ovidiu

Constanta4

Faleza mării, cel mai frumos loc din Constanţa

Constanta6

Constanta8

Şi imaginea emblematică a oraşului – Cazinoul

Constanta7

Marea Moschee sau Moscheea Carol – se poate vizita şi cu această ocazie am intrat pentru prima dată într-un lăcaş de cult musulman.

Constanta5

Constanta12

Oraşul văzut din turnul moscheei

Constanta10

Constanta11

Detaliu art-nouveau în designul caselor vechi din Constanţa

Constanta13

Leave a Reply

