Nuntă la Mila 23

Mila 23_04

Prima şi până acum singura dată când am ajuns în Deltă a fost la nunta unor prieteni dragi, iubitori de călătorii şi ei, care şi-au dorit de nunta lor ceva inedit, nu doar pentru ei, dar şi pentru invitaţii lor. O petrecere de nuntă cât un weekend,  într-un loc atââât de frumos şi un eveniment pe care o să ni-l amintim cu mare drag.

Din Tulcea am plecat cu o mică ambarcaţiune către Mila 23, la pensiunea situată pe apă. Cu ocazia asta ne-am plimbat pe braţul Sulina şi am văzut nişte peisaje unice.

Cununia religioasă a avut loc la Schitul Stipoc, care din câte am citit, e singura mănăstire din deltă. Schitul e pe grindul Stipoc, între Mila 23 şi Chilia, iar drumul pe apă până aici este şi mai frumos.

Mila 23_08

Mila 23_09

Pe lângă peisajele frumoase, cu o vegetaţie bogată (mai ales nuferi, şi albi, şi galbeni), am văzut şi păsări, dar şi porci care înotau. 🙂

Mila 23_06

Mila 23_11

Mila 23_02

Cât despre mâncare, am fost fericiţi şi din punctul ăsta de vedere – la toate mesele au fost feluri cu peşte.

Cu siguranţă toţi îşi vor aminti de nunta asta frumoasă, mai ales dacă, la fel ca noi, au ajuns atunci pentru prima dată în Deltă. Nouă ne-a deschis apetitul pentru zona aceasta şi zicem noi că vom ajunge din nou acolo, cât de curând.

Mila 23_12

Mila 23_05

Mila 23_10

Mila 23_03

Mila 23_07

2 thoughts on “Nuntă la Mila 23

Leave a Reply

